Thursday, July 07, 2005

انشاء


انشايي در باره ي ِ يك ايراني بنويسيد .
من يك ايراني هستم . من خيلي بزرگ ام . من اند ِ بزرگي ام . من بوده ام كه آريايي بوده ام ، هستم ، و خواهم بود تا هُم فيها خالدون .
من آريامهرم . من كورش كبيرم . من كورش صغيرم . من خود ِ خود ِ كيرم !
اين من بوده ام كه جهان را به سوي روشني برده ام . زرتشت بزرگ و پاك را من زاييده ام . اوستا كتاب ِ روشني هاي ِ بيكرانه ست . من اوستا را دوست دارم . من متون ِ كهن را مي پرستم . من منم . من با تورانيان جنگيده ام ، به نقش ِ رستم . من چند ميليون ديو بزرگ كشته ام . براي همين است كه ديگر زرت ام قمصور شده و از پس آخوند محمّد ِ نبي الله برنمي آيم .
من رنسانس را كرده ام . اگر نبودند دانشمندان ِ من ، جهان هرگز رنسانس نمي كرد . رازي و ابن سينا و بوريحان از من بوده اند . من خيّام دارم . من بزرگي از ايّام دارم . من منم . بنگر به ميل ِ گردنم .
آريايي يعني من . من يعني آريايي . آريايي يعني گوز ِ بزرگ ، كه مدتي از كون ِ دهان ِ هيتلر جوشيد ؛ امّا من براي همه ي تاريخ ِ خلاي ِ خود آن را غرغره كرده ام .
من يك ايراني هستم . من در امريكا مي كنم زندگي . من اند ِ پاريسم . من امّا همچنان گوز باقي مانده ام . باور نمي كنيد ؟ جان ِ شما دروغم چيست . من گاهي به ايران مي آيم . من به تلويزيون مي روم و اند ِ دانشمندان ام . من هنرپيشه ي بزرگي هستم ، به نقش ِ گوز . گوز ِ بزرگ ِ آريايي منم .

4 comments:

  1. اول اینکه من منتظر شمر و دیگر اعوان و انصارت بودم که نیامدند
    دوم اینکه مثل اینکه شما هم شهروند درجه یک و دو دارین: اگر ندارین دارالحرب 1 و دارالحرب 2 تا 5 چیست.
    ضمنا تو که فکر میکنی یک چیزایی از گذشته و آینده می دونی پس یک معجزه ای هم بیار!! معجزه تو چیست!! بگو

    ReplyDelete
  2. shakhsiat har shakhs dast khod shakhs ast azizam. agar shoma fahashi koni entezar nadashte bash ke digaran hamchin kari nakonnand.

    ReplyDelete
  3. سلام دوست عزیز..خیلی ممنون که چندین دفعه به وبلاگ بنده سر زدی. زیاد مزاحمت نمی شوم. فقط خواستم چند نکته را توضیح دهم. اول آنکه امیدوارم با پاک کردن پیغام های شما خدای ناکرده فکر نکنید بنده قصد بی احترامی به جناب عالی را دارم. خیر. فقط دیدم بعضی از آن کلمات مناسب محیط وبلاگ نیست. دوم آنکه خواهش می کنم هیچگاه فحش وناسزا نگویید. اگر جناب عالی با مسئله ای مخالفت دارید. خیلی ممنون می شوم که ان مطلب را بیان کنید تا از طریق دلایل عقلی و نقلی آن را مورد بحث قرار دهیم. زیرا وقتی که خدای ناکرده فحشی می دهید. مردم دو مطلب را در مورد شما خیال میکنند. اول آنکه شما این قدر بی سواد هستید که قادر نیستید عقائد خود را اثبات کنید پس متوسل به فحش می شوید. دوم آنکه شما تربیت خوبی متاسفانه نداشته اید. حال جناب عالی که بنده یقین دارم دوست ندارید کسی در رابطه با شما این چنین بیاندیشد. متشکر می شوم که فحش و ناسزا نگویید.
    با تشکر
    م.ق.ب

    ReplyDelete
  4. Qu`rans are burned in last weekend in Finland

    Pedofile rapist prophet Muhammed is the most succesfull pedofile in history

    Sikamaisen hyvää ruokahalua kaikille sianlihan ystäville - Koraanin lehdillä tulisijat tuleen

    Tampereella on jo sianlihamakkaroita ja sikaruokia käristelty koraanilla sytytetyissä tulisijoissa todistettavasti mm. Seppo Lehto tulisijassaan 2005 ja 2006

    Muslimit tietävät tämän jo http://koraani.blogspot.com/ joten ;)

    Be aware ettei muslimit tule ja raiskaa sinuakin matkalla kotiisi. Heille kun tuo ruumiillinen koskemattomuus on tuntematon asia.

    Muistakaa käyttää Auran sinappia ;) toisin kuin Muhammed saa sitä Allahilta asentaessaan omaansa lampaan anukseen ;)

    ReplyDelete